18 Mayıs 2015 Pazartesi

ERASMUS ÜZERİNE

               Uzun bir süre ayrı kaldık.Bunun 2 sebebi var. 1. malum okul ağır dersler vizeler finaller derken zaman bulamıyorum. 2.ise ben öyle laf olsun ziyaretçi kasayım şekil şukul olsun diye yazanlardan değilim. Nasıl şair amcalar şiirleri ilhamsız yazamıyor bende bu bloga ilhamsız yazamıyorum. Öyle anlar oluyor zaman buluyorum içimde ilham yok coşku yok “abi ne yazcam ya yazsamda güzel olmaz makale yazmıyoz sonuçta “diyip bırakıyorum. Diğer yandan evden okula gidiyorum yolda “ah şu bloga bir yazsam ne güzel olur “ diyip yazasım geliyor lakin imkanlar izin vermiyor.Sonuç  olarak kardeşlerim canlı kanlı karşınızdayım. İnanmıyosan dokun bilider. Ahh yapma lan tikim var.
                Good Morning Class. Good Morning Teacher.How are you today?,Fine thanks and you? Fine. Ahmet oğlum tahtayı sil. Evet arkadaşlar bugünkü dersimiz erasmus.Şimdi burda erasmus”nedir? Ne değildir?” anlatmıcam yaz google amcana teyzene o söylesin sana. Hem tarzım değil biliyosunuz.Kendi hayatım üzerinden gitmek istiyorum.Malumunuz pilotluk mertebesine ulaşmak için upper bir ingilizce lazım bize.Bunun elde etmenin çeşitli yolu vardır elbette. Herkesin yöntemi kendine. Bir üniversite öğrencisi iseniz ve de her gece rüyalarınızda pilotluğu, dev demirleri görüyosanız bu işin yolu erasmustan geçer abi. Gidin abi erasmusa allah aşkına gidin.
                Bendenizin ingilizcesi çok üst seviyede değil.A2 seviyelerinde sayılır. Geçen girdik erasmus sınavına.Artık birazda umut var içimizde çalıştık falan. Neyse sonuçlar geldi 50 almışık.60 alsam gidiyodum .Başta üzüldüm tabide sonra dedim ki çok yaklaşmışım. Fazla takmadan diğer sınava odaklandım.Bekliyoruz gün sayıyoruz artık diğer sınav için.
                Şimdi erasmusunda bir çok faydası var.Konuşma geliştirme vs onları sen biliyosundur zaten.Olaya şu açıdan bakıyorum.Abicim biz gittik şimdi A ülkesine.Türkiye’de pilot olmanın binbir yolu var. A ülkesindede pilot olmanın yolları vardır elbette. Yerinde analiz yaparak o yolları öğrenip ilerde bu şansları değerlendirme avantajımız var.Sonuç olarak bu erasmus yağmurda şemsiyesiz eve giderken hayırsever cengiz abi gibi araba yanaştırıp “ atla koçum gitceğin yere atayım seni “ diyor bize.Eyy Üniversite okuyan kardeşlerimm. Erasmusa gidin .Bu fırsat *2020 ye kadar var. Kaçmadan kullanın.Sağlıcakla kalın (kafiyemi yapar çeker giderim)
*:Erasmus Programı 2020’ye kadar geçerli yanlışım varsa düzelt amcaoğlu.



2 yorum:

  1. Basarilar, paralel evrendeki ikizim 8)
    Yazmaya devam ama lutfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhmal ettik farkındayım hocam. Ama yazmaya bırakmak yok aynen devam:))

      Sil